Möte i Hudiksvall

Åkte till Hudiksvall måndagen efter marknaden den 7 september. Terese och jag och pappa åt lunch på Bangkok kajen. Supergott! Pappa pröjsade:) Gick sen en lång promenad med Dessi och sen klockan 15.00 skulle  vi på möte. Var där ca 2 timmar..suck...jobbigt. Jag var rätt stressad oxå då jag visste att det var en man som skulle komma och hämta all isolering hos oss i Järvsö och han åkte från Bjuråker. När klockan var 16.45 var mötet klart och jag ringde honom. Han var redan i Järvsö!!!Jag fick skynda mig till Järvsö och det tog 45 minuter för mig hem så han fick ju vänta ett tag. Tur att han inte blev nå sur:)
På kvällen var jag så trött. Kollade på säsongspremiären på Färjan 3 och Roast på Berns.
Sen gick jag och la mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0