Marsvinsungarna levererade.

I lördags kom familjen som skulle ha Cosmos och virvelhanen. Pappan och hans son kom förbi och hämtade dom. 300 kronor för båda marsvinen. Dom bodde på en gård och dagen innan hade dom köpt tre hästar oxå så djur hade dom mycket av:) hehe. Det känns som marsvinen kommer få ett mycket bra hem. Lycka till med era nya familjemedlemmar och hoppas allt går bra!
Stina fick även sålt sina två sista hanar förra veckan. Dom köpte den röda hanen och den chokladfärgade för 500 kronor men då blev ju min Cedric ensam och dom hade inga mer pengar med sig så dom fick honom på köpet och det var ju skönt så han slapp splittras från sina kompisar. Så nu har hon bara honor kvar.

I lördags åkte Terese på Cinderella kryssning med jobbet. Jag blev rätt så avundsjuk då Alcazar var med på båten och uppträdde! Hon hade haft jättekul iaf och det var mycket folk som vanligt:) Jag vill så gärna oxå åka på kryssning snart!
I söndags åkte jag till brukshundklubben med Dessi och tränade lite agility och lydnad. Det tyckte hon var så kul. Vi var ensamma där. Sen gick vi en promenad runt kyrksjön.
Idag åkte vi till Ljusnet för att försöka fixa bredband till lägenheten. Verkar inte vara det lättaste eftersom dom måste byta uttag oxå. Får se om vi får nå bredband den här veckan. Lite jobbigt utan tycker jag....

Snart är september över och man känner att kylan börjar komma. Oktober är snart här och jag bara längtar efter snön:)  Hoppas den kommer tidigt i år.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skönt me marsvinen :) ja vill också på kryssning hehe... funkar datorn? =)

Pöss

2009-09-29 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0