Läskigt samtal...

Satt nyligen och kollade på femman och fick ett mystiskt samtal 22.49. En ung tjej ville köpa marsvin. Hrrmm tänkte jag. Lite sent att ringa om sånt men jag frågade var hon bodde och hon sa Örebro. Lite långt att åka sa jag. Svaret jag fick var:
Jag vill köpa dom för att stycka dom och lägga dom i en gryta!
Mysigt samtal va? Jag sitter ensam här hemma i mörkret och får ett sånt samtal. Hon pratade på och sa att det är bara att göra som med kossor at man bara bryter nacken av dom, flår dom och styckar dom och sen hälla lite sås över. Jag mådde så illa så jag nästan ville spy. Blev helt skakis i kroppen. Hur fan kan man ringa en helt vanlig privatperson en måndagkväll och uttala sig så elakt??
Kollade upp numret på hitta och hon heter Linnea Andersson från Strömstad: 0767774372.
När jag sa att jag inte sålde mina marsvin till det syftet så sa hon bara att jag var en jättetråkig människa. Tack detsamma sa jag och lade på fort. Hon fnissade i telefonen och det var andra i bakgrunden hörde jag så hon busringde väl säkert men varför just till mig?
Det finns ju hur många som helst som säljer marsvin och andra djur!
Får se om man vågar sova nu då....kan ju komma hit vem som helst om man är sådär sjuk i huvudet! Inte så svårt att hitta adressen hit precis.

Kommentarer
Postat av: Nypan

Men shit vilken jävla idiot. Om jag va du skulle jag ringa anonyma samtal(#31#sen numret efter de) till henne o skrämma skiten ur henne ;) Hon satt nog me sina kompisar o hade jättekul när dom ringde runt. Ingenting att oroa dig för, de lovar jag.

2009-09-21 @ 21:24:37
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0