Ja då har man blivit ett år äldre!

I lördags den 12 september var det min födelsedag. Den sämsta hittils faktiskt..Satt bara ensam här i stugan och hade astråkigt. Hade ju varit kul att gå ut på krogen nu när man fyllde år på en lördag men då ska man ju ha någon man kan festa med oxå...Morgonen började med att jag städade uppe på vinden. Åkte med grejer till pappas lägenhet. Gick en långpromenad med Dessi. Sen hände inte så mycket mer. Mamma ringde vid halv fem tiden men glömde att gratta mig och sen ringde hon inget mer....Pappa ringde vid sextiden och sa Grattis och sen ringde Emelie. Terese skickade sms och mina lillesyrror låg sängsjuka. Fick Grattis sms från Sandra:) att du kom ihåg mig då, det var ju kul:)Gulligt av dig.
Så nu är man 22 år gammal! Fan va åren går då!



Kommentarer
Postat av: Terese

Vi syns imöra...då blir det paketöppning!!!

2009-09-18 @ 19:55:41
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0