Idol i Gävle!

Kollat på Idol ikväll. Det sändes från Gävle! Det var 22 stycken som kom vidare till Stockholm. Har varit ute med Dessi nyss så nu ligger hon bara och piper. Hon var faktiskt lugn och sov i soffan med mig när vi kollade men nu är hon orolig igen. Kommer väl få en sömnlös natt igen..suck
Pratade med grannen idag eller dom bor en km bort men dom ska flytta in bortanför oss sen. Dom hade tagit bort deras bruna labradorhane nu i sommar. Han blev 10 år gammal. Det blir ju så tomt i huset när en hund går bort så dom är inne på att skaffa en ny hund som kan fylla ut tomrummet. Mops eller Welsh corgi? Nja jag tycker hon ska välja någon annan ras men men vi får se vad dom väljer för ras. Jag tycker det är sorgligt att han inte finns kvar hos oss längre men han har det nog bättre nu i hundhimlen utan smärtor och han kanske träffar våran gamle basset "Turbo" däruppe?
Fan va hemskt det är när djuren dör för en...kan inte tänka mig ett liv utan Dessi. Tur att hon har måånga år kvar att leva. Dessi fyller ju 6 år den 4 december. Hon är fortfarande ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0