Hudikmarkna´n

Igår åkte Dessi och jag in till Hudiksvall. Jag hälsade på pappa och träffade min kompis Johanna som jag inte sett på jättelänge. Vi gick runt på stan och det var jättekul att få träffa henne fast det hade ju vart mysigt om vi hann med nån fika för att kunna prata lite men men. Sen skjutsade jag henne till hennes pojkväns föräldrar i Hudiksvall och sen mötte jag min syrra och hennes kille och Terese och jag åkte karuseller och sen gick vi på marknadsstånden och tittade. Jag köpte strumpor, godis, dvd film och en rosa/svart sjal. När klockan var strax före åtta så åkte vi hem. Dessi var trött efter dagen i Hudiksvall och låg ihoprullad bredvid mig i bilen. Det var mörkt ute redan då och när vi kom hem vid 21 tiden tog jag en promenad med Dessi och packade sen in sakerna. Satte mig vid datorn en stund men Dessi satt bredvid och krafsade med tassen på mig och gnällde och vägrade gå ifrån mig. När jag inte ville gå till sängs med henne blev hon nog lite sur och gick härifrån. Men hon kom tillbaka och la sig i sängen vid datorn istället så då reste jag mig upp och då skyndade hon sig in till sovrummet så då tänkte jag att jag kan ju ligga och läsa en stund då. Men när jag låg i sängen kände jag värken i fötterna efter att ha gått hela dagen och genast blev jag väldigt trött. Dessi kröp in under täcket och somnade. Jag somnade oxå rätt fort men vaknade ganska tidigt i morse. Har käkat frukost och tagit en långpromenad med Dessi i skogen. Vi slapp regnet iaf. När vi var på marknaden regnade det i stort sett hela tiden:( Typiskt.
Nu har jag varit uppe på byn och handlat stora svarta påsar som jag ska börja packa ner lite kläder i. Köpte även ett paket med en av mina favoritglass smaker: Ägglikör:)mums:)
Jag har köpt flyttkartonger nu oxå så ska jag börja sätta igång! Dessi vilar nu så då är det bara att passa på:)hehe

Kommentarer
Postat av: Nypan



Hah en av mina favvosmaker på glass är oxå ägglikör, så jävla gott =) Men dom flesta tycker jag är puckad som gillar den glassen, kul att se att nån mer gillar den =) Sen älskar jag pistage oxå, NAM NAM! :D

2009-09-05 @ 14:34:58
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0