Firat alla födelsedagar och träffat Sandra:)

I lördags kom Terese och Emelie och hjälpte till att städa ur huset. Det behövde inte vara så noggrant städat så det gick ganska fort. Åkte sen till lägenheten och käkade tacos och tårta och öppnade presenter.
Fick samtal från Sandra att hon skulle norrut för att lämna och hämta bil så hon kom förbi med hennes pojkvän och sa hej:) Det var jättekul att få träffa dej. Känns som en evighet sen sist. Har ju inte träffats sen Ockelbomarknaden sista juni.
Jag var lite stressad då vi hade lite att göra men det var kul att ses ändå:)
Imorgon kommer mamma hit och ska skriva på papper hos mäklaren. På torsdag ska hon till Bollnäs så jag ska skjutsa henne dit. Sen åker jag till Sandviken för att hälsa på Sandra. Det ska bli jättekul! Sen på fredag åker jag till Forsbacka och hämtar två marsvinsungar som är tingade av en familj i Harmånger. Han ringde samma dag som Stina åkte tillbaka med dom hem till sig så det var ju lite typiskt....men men har ju inte så mycket annat för mig ändå. Skönt att komma från Ljusdal ett tag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0