Besiktigat bilen

Idag åkte jag till Ljusdal för att besiktiga bilen. Jag blev så lättad när bilen gick igenom. Så skönt att slippa fixa en massa fel.
Igår skulle ett par från Sundsvall komma och hämta två av dessa marsvinsungar men dom kom aldrig. Hoppas dom kommer hit imorgon då. Jag har sagt innan fredag iaf. Dom ska köpa virvelhanen och den röda hanen. Mina släthåriga är då kvar men ingen vill ha dom. Var en familj från Sandviken som ville ha 2 ungar men då sa jag att syrran i Forsbacka har så han köper nog av henne. Är ju en bra bit att åka ända från Sandviken och hit. Ska lägga ut annons i LjP sen oxå men hoppas att det är någon innan som vill ha dessa ungar. Dom är födda 14 juli.
Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: Terese

Så söta...gillar när dom har bläs:)

2009-09-18 @ 19:54:12
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0