ÄNTLIGEN MÅL!


Här är medaljen jag fick när jag sprang tjejmilen. Det var faktiskt härligt och kul att vara med. Det var ca 26.000 anmälda tjejer. När man kom i mål fick man ostkaka med saftsås, banan och medalj. Jag tyckte att jag häll ett bra tempo runt hela banan men kunde ju kommit fram lite tidigare men jag var ju rätt otränad. Mamma sprang hela vägen och fick en tid på 57 minuter. Bra jobbat! När vi hade sprungit klart åkte dom till restaurang Bröderna Olsson och jag åkte till Emelies lägenhet. Vi skulle kolla på den nya Beckfilmen tillsammans med hennes kille Thomas och hans kompis. Jag fick skynda mig att duscha och byta om. I måndags åkte jag hem från Stockholm och det kändes så tomt här i huset. Jag hämtade Dessi på hundpensionatet och hon blev så lycklig att jag kom. Hon "flinade" åt mig hela tiden och viftade så hårt på svansen så hela rumpan viftade:) Härligt att få sån respons:)Då är man minsann efterlängtad. I tisdags var det visning här i huset. Jag hade städat och gjort fint innan jag åkte till Ljusdal till Af. Dessi fick vara i pappas lägenhet så länge. Han som tittade på huset bor i Järvsö och han ska hit igen på söndag med en hantverkare för att se hur mycket som ska kostas på. Hoppas det går bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0