Alla dessa säsongspremiärer i höst:)

Ja då har hösten börjat och den kommer med nya säsongspremiärer på alla serier. Jag känner att jag inte har tid med annat än att kolla på Tv. Här är de viktigaste premiärerna som jag kommer följa i höst:

SEPTEMBER:
 
Färjan 3- måndag 7 september 20.00
Roast på Berns- nytt program som verkar roligt så jag ska börja kolla på det på måndag 7 september 21.55
Fråga Olle- onsdag 9 september 21.55

OKTOBER:

Inga tider eller datum finns utsatta än som jag sett iaf men alla startar i oktober iaf:

Greys Anatomy
Desperate Housewives
Ugly Betty
Christina
Gossip Girl

Sen kollar jag även på Unga mödrar fast dom har redan börjat med en ny säsong. Och dessa program är bara på kanal 5. Sen har vi ju Bonde söker fru och Ensam mamma söker som oxå börjar i höst!
Ja man har verkligen fullt upp i höst. Önskar att jag kunde få ett jobb snart så jag kan köpa en inspelningsbar boxer. Skulle gärna vilja ha en i födelsedagspresent den 12 september!

Kommentarer
Postat av: Joi

Men vi kanske kan träffas en snabbis imorgon :) Jag ska springa lite på stan efter jag handlat med papi. Har du kvar mitt nummer? Isf kan du väl ringa mig imorn då du är i hudik. Kramar <3

2009-09-03 @ 22:48:14
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0