Snygga Eddie ute ur Idol:(

Igår gick jag 10 km slingan på elljusspåret med Dessi. Det var rätt så kallt ute. Sen gick jag på ICA och köpte lite godis till kvällen:)
Sen kollade jag på Idol!
Det var både solo och duetter. Mariette och Calle var så himla bra! Men det syntes ju att Calle hade snus i, då han gjorde nå grej med tungan för att snusen skulle sitta på plats...varför filmade dom det?
haha och plus att han inte kunde hålla sig för skratt i slutet av sången när dom nästan kysstes.
Tove och Erik var oxå riktigt bra men Eddie och reza var inte bra. Jag håller med juryn helt. Det såg ut som ett par på nattklubbsgolvet och dom hade inte nå speciell kontakt med oss tittare eller publiken.


Och det var ju såklart dom som oxå hängde löst. Tyvärr fick ju snyggingen Eddie lämna Idol. Han hade ju inte direkt gjort så bra framträdanden jämfört med de andra men han är ju snyggast i Idol:)

Idag har det snöat!!!!Inte mycket men ändå:)Dessi och jag tog en långtur i skogen och jag var alldeles blöt när jag kom till lägenheten. Bakade sen en supergod mjuk nötkaka.Ikväll ska jag se Gary, nya avsnitt:)Blir inge bra program ikväll så man kanske ska kolla på nån film istället. Nu ska jag ta en dusch och sen ta nåt o käka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0