Regn:(

Imorse var det kallt ute och jag tänkte då gå en långpromenad med Dessi runt elljusspåret. Men sen satte jag mig vid datorn en stund och bakade sen en banankaka och sen när jag kollade ut så regnade det:(Så typiskt.
Jag bakade filbröd och tänkte kanske att regnet kunde sluta efter en timme men de regnade bara ännu mer
då:(Jag tog ut Dessi på en långpromenad ändå och när vi kom hem var vi helt genomblöta. Jag gjorde thaiwok med jasminris:)mums. Sen kollade jag på OTH och Gossip Girl.
Tyvärr missade jag ju Hål i väggen kl 20.00 då Anna Lundh från Robinson skulle va med. suck....att jag glömde bort de då:(Jag som brukar vara så noga med min tv-tablå för dagen och ringar alltid in de program som måste ses i tidningen:)
Imorgon är det en ny vecka. Hoppas bara IGS ringer imorgon. Dom hade ju lovat att ringa den här veckan men har inte gjort de så man blir ju inte så glad när dom aldrig ringer. Annars får väl jag ringa upp dom då. Jag har ju liksom skrivit på anställningsbevis på att jag ska jobba i december och då vill man ju gärna veta vilka dagar man ska jobba!
Annars har jag ingenting att göra imorgon....hoppas bara de inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0