Pistolrån på Coop i Ljusdal!!

Filmen var jätterolig och jag kan verkligen rekommendera den. Jag tyckte den var väldigt bra:)
När jag kom hem så kollade jag på Top Model och sen var det dags för Robinson. Var ganska bra men blir väl bättre sen när man lär känna deltagarna lite bättre men det verkar bli en bra säsong iaf. Lite tråkigt att de liksom är tjejerna mot killarna. Och dom har redan börjat med pakter. suck. Det är väl tradition i de programmet haha
Synd bara att jag missade "Gary" som gick på femman kl 21. Får väl kolla på reprisen.


Detta kanske kommer lite otippat men de börjar faktiskt hända lite grejer i Ljusdal nu oxå:




Läste nån blogg att de va typ folk som gick o gömde sig vid frukthyllorna osv. Asså seriöst. Varför står man bara o tittar på när de e så mycket folk som kan ingripa? Om alla sprang efter killen så tror jag ju knappast att han skulle skjuta en hel folkmassa. Var på Coop ikväll jag och då stod det en väktare där..de såg lite konstigt ut. I lilla Ljusdal liksom..haha Jag tror inte direkt att de va nån gangster som rånade precis.

 


Kommentarer
Postat av: syrran

hehe...missa du det på coop då,,tråkigt hehe

2009-11-22 @ 01:08:20
Postat av: Nypan

Haha fränt ;P

2009-11-22 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0