Magkramp

Vaknade imorse kl 9 och tog en dusch. Jag åt sen en skiva av mitt nybakta filbröd och lite yoghurt och var ganska hungrig så jag tog en till macka. Efter den mackan var det kört.Skulle aldrig ha tagit en till macka men de e ju lätt o va efterklok. Magen började krampa ordentligt och jag kunde inte stå upprätt. Jag fick tillbringa ett bra tag på toan och har sen sprungit fram och tillbaka till toan från tvn. Jag har tagit två kramptabletter Papaverin och två Loperamid. Har fortfarande ont i magen och ska nog ta lite Losec oxå. Har haft en iskall, blöt handduk på magen som brukar lindra något så nu är jag alldeles frusen och kall. Nu är klockan 11.48 och magsmärtorna har inte försvunnit. Känns inte som en bra dag idag:(

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad sägs som att gå till en läkare?

2009-11-23 @ 14:23:50
Postat av: Nypan

Va tråkigt att det blir sådär =( Visst har du kollat upp dedär? Vet dom inte var som är fel?

Kram

2009-11-24 @ 14:34:53
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0