Idol!

Idag har jag och Stina gått ca 8 km med Hilda och Dessi på elljusspåret. Det började regna så det var inte så kul men annars var det väldigt skönt att vara ute. Hundarna blev så jäkla skitiga efter promenaden. Hilda fick vi duscha av då hennes mage var ganska svart av lera och grus. Tur att man har haft tvättdag idag:)
Har ätit fläskfilé och min hemmagjorda äppelpaj med vaniljglass ikväll. Supergott.
Jag ska beställa tågbiljetter ikväll oxå tills på måndag då jag far till Stockholm. Ska vara där tills på onsdag:) Min jobbcoach ringde idag och var så glad över mig. Det är ju alltid kul att höra:) Hon skulle ringa senare i veckan för att höra hur det gått. Jag tänkte baka glödhoppor och hallongrottor idag men det får bli imorgon istället. Har inte hunnit idag.
Idol om 55 minuter:)Tema är världens bästa låt. Har laddat upp med snacks tills ikväll och har varit ute med hundarna.
Imorgon kommer Terese och Martin och vi ska då fira Fars Dag. Har köpt mat och ska baka tårta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0