Halloweenparty!

I lördags var det Halloweenparty på krogarna i Borlänge. Vi var på Kupolen under dagen för att hitta festkläder:) Jag köpte en svart klänning och en glittrig bolero med en paljettväska till:)
När vi kom till lägenheten igen så gjorde vi iordning mat och rastade hundarna.
Stina ville inte hänga med ut så hon var hemma. Mamma gick på Bolanche och tog en öl. Var väl där kanske en timme typ. Det är ju typ 22-årsgräns där så de var ju synd att Kajsa inte kom in där för annars kunde vi gått alla tre dit men vi hade kul ändå. Gick på The Rock House och Flamingo. Vi hade jättekul och det var skitmycket folk ute. Det var många som var utklädda som ex: Cruella De Ville, Svampbob Fyrkant, dödskallar, skelett, nyckelpigor, kossa, playboy bunnies, katter, vampyrer, hembiträde, jultomte, änglar och en massa andra roliga maskeraddräkter.

När dom stängde klockan 2.00 blev vi bjudna på efterfest av tre killar 5 km från Borlänge men vi sa nej. Man känner ju ingen här liksom och att bara dra iväg till ingenstans är ju inte så smart:) När vi hade fått jackorna hann klockan bli halv tre.
Då drog vi till McDonalds. Var mycket folk där och man fick stå i kön aslänge. Jag käkade lilla menyn och Kajsa käkade QP Cheesemeny. Det var väldigt gott:) Vi kom hem 03.40. Vaknade flera gånger på morgonen pga magont. Var nog inte så bra för mig att käka där så sent. Klev upp vid 10 tiden och käkade frukost och sen tog jag och Stina en ca 10km cykeltur med Dessi. Sen städade vi upp lite innan Leif kom. Vid två-halv tre gick vi på Thairestaurang. Det var jättegott. Kajsa åkte med fyra tåget hem och Stina och jag tog sextåget. Jag kom hem strax efter 23. Jag var så himla trött. Hade asmycket packning plus Dessi att kånka på ända upp till Gärdeåsen. När jag gick och la mej va klockan typ 24 och sen skulle man upp igen kl 7.30-8 för att åka till Stockholm.

Jag och Kajsa på Flamingo:)

 
En av killarna som vi blev bjudna på efterfest med:


Haha nån kille som raggade på mig:)Kevin:



Men jag ville hellre ha hans killkompis som satt bredvid:)hehe

Vi på Mcdonalds:)Jag ser galet hungrig ut:)haha




Dessi på söndagen:)I väntan på cykelturen:)

Dessi får syn på mig i köket och vänder i hallen:)


BUSTED!


Danne på väg till vattenskålen.


Hilda ser trött ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0