Farsdagsfirande igår:)

Igår bakade jag hallongrottor:)Dom blev goda:) Sen gick Stina och jag runt kyrksjön. Åkte en sväng på Dollar och möttes där av Terese. Lite oväntat. Vi åkte sen till lägenheten och lagade mat. Vi käkade tacos:)gott. Sen gjorde vi egen tårta och den blev lika god:) Pappa öppnade våra presenter. Sen kollade vi lite på Tv och spelade kort. Terese åkte hem till Bergsjö på kvällssidan. Det var kul att få träffas:)
Jag och Stina var uppe till ca 01.00.
I fredags åkte ju Rabih ut i Idol. Jag var så rädd att Mariette som är en av mina favoriter skulle åka ut. Jag röstade flera gånger på henne. Det var en lättnad när hon fick vara kvar men det var ju jävligt jämnt så det var ju inte så självklart. Men Rabih har inte varit bra på sistone så det var bra att han åkte men jag kommer sakna hans leende och hans charm;)

Imorse tog jag en dusch. rastade hundarna och bakade sedan glödhoppor. Det var första gången jag bakade dom och dom blev mycket goda och lätta att göra:)Jag bakade från ett recept på Internet. Prova själv!


Sen har jag och Stina varit till Ridskolan med hundarna. Mycket lerig väg!Det är mulet och grått ute och riktigt tråkigt väder:(
Den här fina hästen träffade vi vid ridskolan.

Ikväll är det Gossip Girl och Ensam mamma söker. Jag ska skjutsa Stina ner på station kl 20. Så jag missar början av Ensam mamma:(Säsongsavslutningen.

Kommentarer
Postat av: Terra

Tack för go mat å tårta!!!

2009-11-08 @ 19:19:08
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: jossan

om du undrar heter "den här fina hästen"

Zacke. :D

2011-10-05 @ 19:36:52
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0