Ensam mamma söker

Jag skjutsade ner Stina och Hilda ner till tåget strax före 18. Det var kul att ni kom hit:) Det gick ju inget 20 tåg som Stina sa. Tur att jag kollade upp det en extra gång då! Hon har skaffat en blogg nu: www.stinasvedberg.blogg.se
Jag har kollat på OTH och på Gossip Girl. Och gästskådespelerskor var Hilary Duff och Tyra Banks. Blev ganska förvånad. Tyra Banks var ju inte direkt bra på att spela men det var ju kul att dom var med. Verkar som att Hilary Duff kommer bli kvar ett tag eftersom hon har blivit rumskompis med Vanessa!


Efter Gossip Girl var det säsongsavslutningen av Ensam mamma söker. Riktigt dåligt att inte Madelene hittade någon. Kollade på extraavsnittet på Tv4play oxå. Ulrika valde ju Lasse. Dom har distansförhållande och verkar trivas bra ihop. Dom hade ju t o m diskuterat barnfrågan!:)
När min favorit Helena hade sagt nej till Michel och hon sprang mot Oscar och kysste honom så blev jag alldeles tårögd. Man blev så lycklig av att se dom. Jag har alltid gillat Oscar och tyckt han varit e n bra kille och dom passar riktigt bra ihop. På extraavsnittet berättade han att han flyttade in till Helena och hennes barn efter några veckor och dom är jättekära i varandra. Oscar har även fått en jättesnygg frilla:)



Finaste kärleksparet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0