Bio idag:)

Tvättdag idag. Vaknade halv åtta imorse av att pappa gick ner till tvättstugan. Jag låg kvar i sängen ett tag till och myste med Dessi:)
Igår var det Idol! Jag tyckte alla var skitbra och det var svårt att säga vem som var bäst. Lite otippat kanske att Erik hängde löst. Man har ju alltid trott att han och Tove kommer stå i finalen men de kanske blir Calle och Tove då..vem vet? Det var iaf rätt person som åkte. Reza. Två lugna låtar var väl kanske inte de bästa låtvalet.
Igår bakade jag kanelbullar. Första gången jag lyckas typ. Har försökt flera ggr förut men då har jag inte lyckats få dom att jäsa (jag tycker de e så svårt o veta när degvätskan är fingervarm) och sen har jag gett upp men nu gjorde jag ett försök igår och dom blev sååå goda:)mums.
Om en timme ska jag ner till tvättstugan och ta upp alla kläder. Såå dålig tvättstuga då de inte ens finns nå torktumlare! Jobbigt o hänga upp alla lakan o sånt i lägenheten liksom. Sen ska jag ut på en långprommis med Dessi i solskenet:)

För idag kommer äntligen SOLEN!!!Har varit så jäkla grått, mulet, varmt o trist väder i flera veckor. Vill ju egentligen ha snö men vilket väder sm helst är bättre än de väder vi haft nu! Som jag ser ute nu så är himlen äntligen blå och solen lyser redan!Härligt värre:)Ska vara ute i typ 2 timmar med Dessi nu när de e så fint väder:)

Klockan 16.00 ska jag gå på bio här i Ljusdal. Filmen heter "Upp". Den verkar bra iaf men vi får väl se:)
Jag älskar att kolla på animerade filmer:)Någon som redan sett den?

Nu ska jag ta en dusch innan all tvätt ska in till badrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0