Af och Skatteverket.

Imorse när jag klev upp tog jag en prommis med Dessi och käkade sen frukost. Eftersom pappa varit hemma i tre dagar nu så var kylskåpet rätt så tomt. Vid 11-tiden så åkte jag ner till Coop och skulle handla. Jag tänkte först ta ut Dessi runt Kyrksjön men efter några meter så började magen krångla. Suck...Jag började känna mig lite kallsvettig och började känna lite förkramper.
Det var ju bara att vända och gå tillbaka till bilen. Fick gå på toa på Coop och som tur var hade jag med mina kramptabletter så jag tog 3 stycken + 2 stycken Loperamidtabletter.
Magen lugnade ner sig ganska bra och jag behövde inte åka hem utan jag gick lite försiktigt till Skatteverket för att fixa en skattesats eftersom IGS ville att jag skulle skicka det till dom. Sen gick jag till Af och fick beviljat att dom betalar min resa till Stockholm som jag varit på för 734 kr.
Det var ju väldigt schysst:)
Gick sen på Coop och handlade. Har ett stort behov av pengar nu men har fortfarande inte hört något från
A-kassan. Ska ju till Af den 17 november också. Jag var även till Apoteket och köpte 2 paket Loperamid. Dom går åt fort.
När jag hade handlat klart kändes magen någorlunda bra och jag tog en runda runt kyrksjön. Stannade även till och tränade med Dessi. Det tyckte hon var riktigt kul. Pappa har inte varit ute nånting idag, bara typ legat på sofflocket. haha.
Dessi sussar sött i fåtöljen nu och är nog trött. Tänkte ge henne lite kvällsmat nu:)
Det är ju väldigt uppskattat:)hehe så glupsk som Dessi är:)haha
Jag har käkat lite kokt fisk och kokt potatis nu som är magert och milt för magen. Jag känner inget nu utan det känns bra. Har även tagit en dusch och det brukar lugna magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0