Krångel med kameran...

Redovisningen igår gick bra. Mamma stannade kvar några timmar för att plugga inför dataprovet. Jag åkte hem med hundarna och när jag kom hem skulle jag testa nya kameran. Den funkade bra men jag såg att det var en repa tvärs över displayen på kameran. Suck..vet inte om något hänt med den här. Tänkte inte på det när jag hade öppnat den men under natten hade den bara legat vid datorn och om det var så tydlig repa så måste jag ha sett om något förstörde den.
Så ringde jag netonnet och sa vad jag hade upptäckt och dom ville reklamera kameran. Posten ringde idag och eftersom min mamma slängde en del av emballaget igår så kan dom inte besiktiga kameran eftersom dom då inte vet hur den packades. Så då skickade han ett mejl till netonnet nu på en gång och sen skulle jag ringa till netonnet igen...suck bara en massa krångel. Och toppen på det så hade dom inte ens den här kameran på lagret och dom vet inte när dom får hem den. Så om jag inte väljer någon annan kamera från dom så får jag vänta jag vet inte hur länge på en ny kamera....

Marsvinen ökar varje dag i vikt och nu på morgonen vägde Elvira 1622 gram och Katie vägde 1630 gram.
Här är bilder på hur stora dom är:
Bilder på Elvira


Bilder på Katie:




Stora va? Jag väntar med spänd förväntan tills dom föds men för varje dag som går ökar dom mer och mer i vikt så det borde vara dags snart tycker jag:). Var ju tio veckor sedan dom sattes ihop med hanen.
Idag har jag absolut inget att göra. Ska ta en långpromenad med Dessi nu men sen vet jag inte. Städade hela huset igår så det kommer nog bli en låång helg...

Kommentarer
Postat av: Nypan

Adressen du skicka till mig funka inte. Va hette låten du skicka?



Fan va tråkigt med kameran =( Det är så typiskt att det jämt ska bara nått. Hoppas det ordnar sig.

2009-05-14 @ 13:18:40
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilka fetisar :D:D Hoppas dom får ungarna snart!

2009-05-14 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0