UNDERSKÖTERSKEUTBILDNINGEN KLAR!!!!

HURRA!!!!! Nu är man klar med sin utbildning som undersköterska och känslan är underbar! I fredags åkte vi till skolan tidigt för att fika klockan 10. Jag hade köpt en fin vit klänning med vita klackskor och liljekonvaljer i håret. När vi kom till skolan fick vi tårta och saft och vi gav blommor till lärarna och jag kramade lärarna och tackade för den här tiden. När vi hade fikat klart klockan 11 så gick vi ut och knäppte lite kort. Det var en väldigt kort avslutning och jag hade hoppats på lite sång men det blev det ju inte förstås. Alla ville fort hem och betygen fick vi inte ens med oss. Väldigt dåligt tycker jag. Betygen blir hemskickade...
Efter avslutningen hämtade vi pappa och åkte hem till Järvsö. Vi packade in allt i bilen och lämnade Dessi och pappa och sen drog flyttlasset av till BORLÄNGE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0