Stekhett ute!

I onsdags hade vi redovisning klockan 9.25. Det gick ju bra. Igår hade vi uppföljning i kursen sjukvård och vi fick tårta av läraren. Det gick asdåligt för mig på skrivningen och jag fick dåligt betyg men jag kommer ändå få VG i slutbetyg på sjukvårdskursen eftersom läraren tyckte att mitt omdöme som jag fick på praktiken var så bra. Så det var ju jättekul. Jag räknade med ett Godkänt så det blev en glad överraskning:)
Mamma åkte till Stockholm tidigt imorse och sen åker hon till Borlänge och kommer hem på söndag. Pappa kom hit igår kväll och vi åt grillad fläskkotlett. MUMS!
Idag är det fortfarande strålande sol och jättevarmt och härligt väder. Jag håller på att placera om lite marsvin här hemma och städar burarna innan dom flyttar ut. Det blir 4 olika burar inne med marsvin i. Har nyss byggt en ny bur som jag ska städa i ordning.
Vi har käkat glass och frukt och nu ska jag ut och sola lite:)

Kommentarer
Postat av: Terra

4 burar me marsvin??? Jisses...ta min balle...

2009-05-02 @ 00:54:27
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0