Didi flyttat till Ljusne....

Igår kom veterinären och veterinärbesiktade Didi inför flytten. Hon gick igenom besiktningen och Tina som ska ha Didi kom på en gång för att hämta henne. Klockan 13.30 kom dom med hästsläpet. Jag hjälpte till att lasta och Didi sparkade mycket i boxen så dom fick skynda sig att åka iväg. Tina ska ha Didi i 4 veckor nu för att se om dom trivs ihop och om det går bra så köper hon henne sen. Mamma fick samtal på kvällen att det hade gått bra att lasta ur Didi och hon backade lugnt ut ur transporten och en stor valack väntade på Didi i hagen:) Han är 174 cm hög så han är 10 cm högre än Didi och jag som tycker att Didi är stor:)
Jag hoppas allt går bra men det var ju lite tråkigt att se henne åka från Järvsö igår:(

Men det är ju skönt att veta att hon får ett jättebra hem.
Igårkväll kollade vi på Färjan 2 och min favoritkille Arnold var med i programmet:) Sen kollade vi på säsongens sista BALLAR AV STÅL!!!!!Det är ett av mina många favoritprogram och det var tråkigt att det var sista avsnittet igår. Mina favoriter är ju Kaninkokerskan, The fuckers, Mansfällan, en jobbig jävel och ja nästan alla är ju så roliga. Jag garvade ihjäl mig igår när djävulen blåste upp håret på hårdrockaren. Jag har aldrig sett nå roligare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0