CINDERELLAKRYSSNINGX2

I lördags åkte jag på Cinderellakryssning ensam. Var inge kul när man inte hade någon kamera man kunde knäppa kort med:(
Men kul på färjan hade jag! Jag åt god buffé och gick sen til Funclub och dansade och drack drinkar:) Arnold jobbade tyvärr inte:( På söndagen åkte jag hem men jag hoppade av i Gävle Bro där mina kompisar hämtade mig. Vi åkte hem till Jessica och tittade på film och sen sov jag hos Erika i Ockelbo. Dagen efter åkte vi ett gäng på 8 personer med Cinderella. I Stockholm kom Emma och Alexandra som skulle med Cinderella också:) Så vi blev 10 stycken. Vi hade jättekul på färjan och jag trodde att det bara skulle vara pensionärer på en måndag men det var mycket ungdomar ändå:) Träffade några trevliga killar där:) Denna kryssning var en av de roligaste jag åkt på. Vi träffade även Båtpastorn Ruth!
Kolla in hennes blogg: http://boatpastor.wordpress.com/
Jag tycker hon är så trevlig och charmig! Hon var med oss på FunClub och jag tyckte det var såå tråkigt utan kamera. Jag hade ju velat haft en bild på henne och mig...
Men jag kanske träffar henne fler gånger...hoppas jag:)
Dagen efter hoppade vi av i Sandviken och jag fick skjuts till Ockelbo av Emelie och hennes kille. Jag hoppade av hos Erika och vi tog tåget tillsammans 21.34. Hon skulle hoppa av i Bollnäs. När jag kom hem klockan 23.00 så åt jag mat för jag var så hungrig:) och sen var det bara att börja städa alla marsvinsburarna...gick och la mej vid 01 tiden. Var väldigt trött och hade en lång sovmorgon.
Igår onsdag kom mäklaren och tittade på huset och värdesatte det. Han kommer ha visningar här i sommar och vi har sagt att huset ska säljas i sena hösten. Vart jag tar vägen i höst vet jag inte. Har fått schema nu och jag kommer sluta den 14 augusti. Ska söka jobb hela sommaren. Jag kommer nog bara söka till Stockholm och kanske till Gävle men vill helst flytta till Stockholm.

Ikväll klockan 17.00 ska jag och mamma bli bjuden av mat av skolan på Golfrestaurangen i Ljusdal tillsammans med lärarna och klassen. Tråkigt val av restaurang tyckte jag då men mitt förslag blev ju helt nedröstat. Hade ju varit kul och festat lite oxå men det blev ju så tidigt vi ska äta så vi åker nog bara hem efter maten.
Kajsa kommer idag oxå, vilken tid vet jag inte. Hon ska hänga med mej och mamma imorgon och skjutsa mamma och Danne till Borlänge. Det är jag som får köra. Kajsa och jag åker hem på lördag. Vi har ju avslutning imorgon klockan 10 på skolan så efter det så åker vi!!!
Pappa skjutsar vi hit så han får vara hundvakt och marsvinsvakt:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

en intressant fråga, var det Malins problem eller? Inte hennes fel va? och om ni ska skriva såna saker, var liiite mogen och skriv ett namn och/eller en mail adress så hon kan svara. Dessutom, måste man avliva, vet han inte vad en annons är eller?

2009-05-29 @ 08:31:09
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Terra

Inte så jobbigt att sätta ut en annons direkt...

2009-05-30 @ 19:16:20
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0