Allting ordnar sig:)

Allt krångel med kameran håller på att ordna sig. Jag pratade med Netonnet igår eftermiddag och dom såg att reklamationen hade blivit avslagen så dom skulle skicka en returfraktsedel som jag ska klistra på paketet och jag ska skicka det till Netonnet så får dom skicka ny kamera till mig.
Så allt löser sig. Jag fick returfraktsedeln idag så jag skickar tillbaka den på måndag.
Idag har det varit soligt men blåsigt. Tre av marsvinen, Elliot, Kelly och Esmeralda är ute idag. Inga marsvinsungar har kommit än och under natten har dom ökat ca 10 gram.
Dessi och jag gick en långpromenad klockan halv två till Svarttjärnstugan som är en trevlig stuga där man kan elda och ha mysigt. Stugan ligger i skogen uppe på berget. Vi stannade en stund och skrev några rader i gästboken och sen gick vi ner för berget igen. Dessi hade jättekul och var lös hela tiden och hon lekte meed pinnar och sprang omkring.
När jag kom hem tog jag en liten promenad med Danne.
Jag har knäppt kort på Elliot och den svarta hanen:


Dessa hanar är fortfarande till salu.
Ikväll ska jag titta på Talang och Berg flyttar in.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jädrans, den där svart/vita var ju hur fin som hellst..!!!! Jag vill flytta till nåt större nu så jag kan skaffa lite gnagare!! AAAH!! Jonas tycker det är fullt nog i våran 2:a... ;)

2009-05-16 @ 11:52:29
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin S

ja han är jättesöt men vi har för många marsvin här hemma och vi har flera kullar på gång så vi vill helst bara ha honor så det är därför vi ska försöka sälja hanarna men om det blir hanar i kullarna kan man sälja honom tillsammans med en unge så det går nog bra:)

2009-05-19 @ 10:24:06
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0