Vunnit biljetter till Diggiloo från OLW! Konserten är på fredag!

Fick ett brev i veckan att jag vunnit 4 biljetter till Diggiloo. Jag deltog i en tävling från OLW där man skulle köpa två påsar chips och skriva en motivering till varför man skulle vinna och jag hade tydligen en väldigt bra motivering:)
Det är jag och tre av mina systrar som ska gå. Showen börjar nu på fredag och jag var tvungen att kolla mitt schema så jag inte jobbade då och jag hade tur för jag jobbade dagtid och slutar klockan 16. Terese som åker från Bergsjö ska hämta mig i Hudik efter jobbet och så åker vi tillsammans till Järvsö. Konserten börjar 19.00 men det är insläpp klockan 17.30 så man kommer ju nästan precis:)
Det ska bli jättekul att gå på detta!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du tog me mej!!!

2009-07-19 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0