Visning på huset idag...

Imorse vaknade jag klockan 7.45. Mäklaren ringde. Han ville bara checka så jag visste att det skulle vara visning. Jag har städat en hel del och skurat och dammsugit. Jag klev upp då klockan åtta. Dessi var väldigt trött. Jag åt frukost och sen gick jag ut med hundarna och gav dom mat. Stina skulle till Gävle idag för att leverera en marsvinsunge och kolla på lägenhet så jag skjutsade henne upp på byn innan 10. Hann träffa mäklaren innan vi for iväg. Sen åkte jag och hundarna till kyrkan och gick runt kyrkön. Det är fint väder idag:)
Hundarna tyckte det var varmt och dom gick ner och drack vatten ofta:)
Här är bilder på marsvinshonan som ska få nytt hem i Valbo idag:






Och här är bilder på Esmeralda, mitt teddy som är väldigt högdräktig. Kommer få ungar när som helst.









Och här är bilder på Benjamin och Legolas som flyttar imorgon till Ånge. Dom är nu 8 veckor gamla.











Bild även på Bilbo till vänster som fortfarande är till salu.




Imorgon åker jag och Stina till Ljusdal för att lämna hanarna. Dom kommer få ett jättebra hem till en tjej som verkligen älskar marsvin. Dom kommer få mycket uppmärksamhet och kel och jag önskar er Lycka till med era nya familjemedlemmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0