CAMBRIDGEDIETEN

Idag åkte Stina och jag till Ljusdal. Köpte en till 10 kilos säck med marsvinspellets och en bal med spån. Vi hälsade på pappa på jobbet och handlade på Coop och sen träffade jag Maria Sundlöf som är Cambridgekonsulent.
Jag ska börja med dieten imorgon och kommer gå på ren kur i början. Ska träffa henne nästa torsdag igen. Hon var jättetrevlig. Hon bor i Ljusdal och har varit konsulent i ca två år. Jag fick väga och mäta in mig. 61,9 kg och 85 cm i midjan och höft 95 cm.
Min målvikt är 52 kg. Jag vill minska 10 kg i vikt och det är så många kilo som jag gått upp under ett år.
Jag tycker det ska bli jättekul att se resultatet sen:)
Jag är så less på folk som säger att jag är smal och att jag inte behöver banta. Ingen förstår att detta är viktigt för mig och att jag känner mig jättetjock.
Jag kommer inte i mina gamla jeans och får inte ens över dom över rumpan och att knäppa dom kan jag ju bara glömma. Jag har gått upp i klädstorlek och har fått betydligt fler fettvalkar än jag haft någonsin tidigare. Det folk ser på mig är mina smala ben och armar men jag har alltid haft smala ben och armar. Mitt stora problem är MAGEN. Har oxå fått en större rumpa nu.... Plus att jag har fått mycket mer plufsiga kinder och det syns även på korten jag knäppt på mig själv. Så jag är så förväntansfull på den här dieten och har hört så mycket positiva saker om den:)


Idag var jag och Stina nere på stranden. Jag badade och det var rätt så kallt. 19 grader i vattnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0