Beställt en ny mobil:)

Min mobil hemma funkar nu ganska skapligt men den kan haka upp sig ibland. Innan den blir mer förstörd än vad den är så ska jag sälja den. Jag har nu beställt en ny mobil på cdon.com. En Nokia 3600 för 1769 kr.


Nokia 3600 Slide
Smidig telefon med känsla för stil och funktionalitet. Med en kamera på 3,2 megapixel, Led-blixt och autofokus är det ett nöje att fotografera eller filma, VGA-kvalitet för videoupptagning och videoöverföring, reducering av störande bakgrundsljud ger samtal med hög ljudkvalitet och färre avbrott. Självklart kan du också lyssna på din favoritmusik via musikspelaren eller Fm-radio.

Jag kommer få hem den imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0