9 januari 2009

Idag klev jag upp 6.30. Mamma skulle vara hos tandläkaren i Ljusdal klockan 7.45 så jag hängde med. Jag gick en promenad med hundarna i Ljusdal och sen gick vi till Centrumhuset. Köpte två jeans där. Jag som har supersvårt att hitta bra jeans men nu hittade jag två par så det var ju toppen. Jag har stor midja men smala ben och liten röv så då är det svårt. Måste bli av med några centimeter runt midjan kanske:)
När vi kom hem åt vi lunch och sen red mamma ut med Didi och tog med sej Dessi.
Snart är det Let´s Dance som är mycket efterlängtat:) Mina favoriter är ju Laila Bagge som jag hoppas vinner och Hasse Aro. Sen får jag se om jag får fler favoriter efter ikväll.
Läste idag att Laila Bagge var nära att hoppa av då hon går med kryckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0