25 januari 2009

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!

Jag blev så jätteglad när jag vaknade och det hade kommit ett tjockt vitt snötäcke över hela gården och det vräker mer snö hela tiden!

Hundarna blev jätteglada ocksåå över den härliga snön. Hilda mammas basset hound är ju här över helgen också. Hon bor annars med min lillsyrra utanför Sundsvall. Dom ska åka hem idag. Hoppas dom hinner ploga vägarna innan jag ska skjutsa upp dom till byn.
Jag mår faktiskt bra idag och har inte spytt nånting. Så jag vet inte vad det var jag fick. Ett 24 timmar virus eller nåt.
Men skönt är ju det eftersom jag har sååååå mycket att göra idag. Tänkte göra en massa arbeten klart i helgen men så typiskt så blev man ju sjuk och orkade inte göra nånting men idag ska jag fixa lite. Vi har ju redovisning imorn på 4 olika lagar som jag inte har läst något alls om.
Jag ska knäppa lite bilder på de nya marsvinen och lägga upp men mamma har den till Tallinn i helgen så jag måste vänta med det.
Och så körslaget igår var ju bra. Bollnäs och Uddevalla är i final!!
Jag har varit hemma varje helg i januari och det blir att jag är hemma varje helg i februari också...jobbigt men bra för mig då jag kan vara hemma och plugga. Men mamma jobbar varannan helg och de andra helgerna åker hon till killen
hennes. Så då måste man vara djurvakt till hästen, marsvinen, hundarna och fåglarna....
Men så är det när man har djur.
Då kan man inte festa varje helg inte. Imorgon hoppas jag att det inte är för mycket snökaos då jag har redovisning klockan 9 i Ljusdal.
Nä nu ska jag plugga lite lagar..suck

Kommentarer
Postat av: Terra

Bollnäs kommer å vinna körslaget...

2009-01-26 @ 20:08:05
URL: http://www.nogg.se/svedberg
Postat av: Terra

Vad blev det för brillor??? Skicka bilder...

2009-01-26 @ 21:04:33
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0