24 januari 2009

Ja då har man fått vinterkräksjukan då. Mamma jobbade på Harsa i helgen och där var det två stugor som låg i magsjuka och en personal hade insjuknat också. Sen i måndags blev mamma jättedålig men hon spydde bara. Och igår var jag upp på byn för att hämta Stina. Hon ville ha lite godis till kvällen så jag var upp på ICA. Där var de mycket folk så jag tror jag blev smittad där eftersom efter jag vart på ICA mådde jag illa och vinterkräksjukan sprids ju väldigt fort.
Vi åkte hem och åt mat och sen börjades det. Det sprutade genom både munnen och från röven. Fy fan va vidrigt de har varit inatt och igår. Det värsta jag vet är att spy för lös i magen e jag ju alltid annars oxå haha..
Har legat med huvudet i toaletten hela natten och man vet inte om man ska skita eller spy!
Nu har det väl lugnat ner sig nu är jag bara dålig i magen, har inte spytt nåt idag. Men jag har bara druckit vatten man blir så uttorkad. Ska försöka få i mig lite mat ikväll får se hur det går.
Stina kom hit med två marsvinsungar som mammas syrra ska ha. Stina räddade 13 marsvin från avlivning så jag fick hem  två av dom.
Igår var det ju Lets Dance och det var väl en skräll att Blondinbella åkte och Kitty fick vara kvar. Man undrar ju vilka som röstar..Jag råkade slå fel nummer och röstade på George Scott som jag inte gillar men sen ringde jag till Laila och till Morgan som är mina favoriter.
Ikväll är det körslaget och hoppas Magnus åker idag. Det var ju fel att Robert fick lämna förra lördagen. Jag ska också kolla på King Kong på trean ikväll 21.30 den har jag aldrig sett.
Ne nu ska jag kolla på lite tv om de e nå bra. orkar inte göra nånting nu jag. Är helt färdig.

Kommentarer
Postat av: Terra

Men fy fan!!! hoppas du e bättre...

2009-01-24 @ 18:05:29
URL: http://www.nogg.se/svedberg
Postat av: Terra

Krya på dej...

2009-01-24 @ 18:06:49
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0