2 januari 2009

Ja då har det nya året börjat. Jag vaknade på morgonen av huvudvärk,halsont och förkyld. När jag kom till Ockelbo i onsdags så var det inte många som var friska.
Jag åkte från Ockelbo idag för att först åka ner till Gävle och hämta min skinnyhona Electra. Jag åkte 13.27 och tåget var ersatt av buss. Så typiskt! Tåget gick nämligen tillbaka 14.10 och jag skulle ha varit framme i Gävle 13.52.

Nästa tåg gick 16.15 och jag vill inte vänta så länge på tågstationen:(
När vi närmade oss Gävle så blev jag stressad. Vi lyckades få rödljus hela vägen genom centrum och vi kom fram till Gävle 14.05. Jag fick skynda mig att betala för Electra och lägga henne i lådan och skynda mig till tåget. Tåget var då ersatt av buss så jag hann med. Bussen gick inte förrän 14.20. Electra bara skakade så jag tog av mig jackan och hon fick ligga i den. Då blev hon alldeles jättevarm och slutade skaka. Hon var jättelugn på bussen. Det kändes som det tog en evighet att komma hem. När vi väl var hemma så hämtade mamma oss på stationen.
Jag försökte få i mig lite mat men fick ganska fort magkramp. Då blev det toaletten hela kvällen. Inte nog med att man var så förkyld och hostig så skulle man få kramp oxå:(
Iaf så kommer det bilder på Electra här:

5 veckor gammal, 200 gram

Kommentarer
Postat av: Nypan

Hahah men hur ser hon uuuut malin? :P Hah shit att de kan finnas så "söta" små saker

2009-01-04 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0