17 januari 2009

Igår var det ju Let´s dance. Jag hade hoppats på att Linda skulle åka ut tidigt så det var ju bra att hon åkte ut i det första programmet.
Laila och Tobias- är mina favoriter jag hoppas dom vinner
Morgan och Helena- är mina andra favoriter
Magdalena och Daniel- hoppas jag kommer långt, dom är bra men igår var det lite väl avklätt.
Magnus och Annika- är väldigt bra
Niclas och Jeanette- var riktigt bra igår
Isabella och Jonatan- nja dålig start tror Blondinbella kan bättre än så här.
Elisabet och Tobias- är såå charmiga tillsammans
Carl- Jan och Maria- Han är väldigt charmig också, älskar hans roliga dialekt:)
George och Maria- Första dansen var bra men inte igår.
Hasse och Charlotte- vet jag inte vad han gör i programmet. Han såg ut som en stenklump igår och hoppas han åker ut snart.
Kitty och Anders- ska man inte ens prata om. Hon gör ju programmet till åtlöje typ som Lars gjorde i Idol. Sist var hon en fruktskål och nu en godispåse. Jag säger som Jessica Almenäs: Vad blir det härnäst? Fläskkotletter och pinjenötter???
Linda och Martin- var urdåliga, bra att dom åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0