14 januari 2009

DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen kommer det snö. Det har varit varmt ett tag nu och all snö har försvunnit och det har vart halt ute men nu kommer ju mera snö!
Jag ska snart ut med Dessi på en långpromenad.
Idag är jag hemma hela dagen.  Har inga lektioner så jag pluggar hemma. Ikväll är det Top Model och tjejerna ska få sin makeover. Elina blir inte nöjd och kommer grina över sin frisyr då hon blir rödhårig!!!klart jag skulle grina då jag också:(
Igår fick man se när Elina och Clark  kysstes. Då blev väl Elina glad hon som gillar tjejer. Det är häftigt att hon är vegan.
Igår var jag i skolan och hade social omsorg. Vi kollade på en film om alkoholism.

Nu har jag bokat tid för synundersökning äntligen. På tisdag 11.30 ska jag till Hartmans optik i Ljusdal.
I helgen som varit har jag bara varit hemma.
Nu tänkte jag ta en dusch och bli lite fräsch:)

Kommentarer
Postat av: Terra

Har du dålig syn???

2009-01-15 @ 22:10:17
URL: http://www.nogg.se/svedberg
Postat av: Malin

Svar: ja jag får bara sämre och sämre syn ska köpa nya bågar o allt också:)

2009-01-17 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0