Sparktur med Dessi i över två timmar

Idag var det jättesoligt ute så jag ville ta ut Dessi. Frågade Kajsa om hon ville hänga med ut på isen med hundarna men hon sov och sen skulle hon typ packa.
Så då tog jag bara Dessi ut med sparken. Tänkte bara åka till Sanna men det blev längre. Vi åkte till Torön och tillbaka. Det är 6,8 km dit och sen tillbaka så Dessi har fått bra med motion idag:) Hon var jätteduktig och sprang på bra hela tiden. Det var jättehärligt att få komma ut.
Vi åkte klockan 11.00 och kom hem 13.30. När jag kom hem åt jag thaimat och nu sitter jag här vid datorn och tänkte plugga. Har mycket at göra. Kajsa har nyss åkt tillbaka till Gävle.
Mamma jobbar idag så man e ensam här.
Superhärlig dag med fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0