Min fråga kom med i Let´s Dance!

Kollade på Let´s Dance igår och det var bra att George Scott åkte ut. Det har jag väntat på länge. Jag tror Laila och Morgan blir de två finalisterna.
Dom har varit mina favoriter sen program ett. Iaf så kan man ju mejla in frågor till programmet när alla dansat klart och programmet hjälp och nyheterna är och det är första gången jag mejlar in frågor så jag och syrran skickade till typ alla i Let´s Dance. Och när de hade frågestunden 22.25 så läste dom aldrig nån av mina frågor men när alla stod ute på dansgolvet och dom skulle berätta resultatet så frågade David Hellenius min fråga till Carl- Jan!!!!
Jag blev helt chockad. Han sa: "Carl-Jan Du är så skön, kan man boka dig till möhippan?" och så sa han att det var Malin från Bergsjö som frågade. ( jag hade skrivit så många frågor och att jag bodde i Järvsö så jag tog byn jag bodde i förr istället. ) Men min storesyrra bor ju kvar i Bergsjö så hon tyckte det var skitkul:)
Jag blev så lycklig när jag fick höra det live. Måste kolla reprisen imorgon.
Laila och Morgan var grymma som vanligt!


det här med att dom har olika teman på varje kväll tycker jag e lite larvigt.
Ikväll var det Melodifestivalen. Den var rätt dålig faktiskt. Inga bidrag som var speciellt bra. När Velvet startade så fick man ju sig ett gott skratt med den megastora klänningen. E.M.D var ju med oxå. Tyckte det var en okej låt men gillade inte klädseln..

Träffade dom som har krukmakeriet i Järvsö idag "Gittan"  och hon skulle åka bort på måndag så jag skulle få vara hundvakt till deras bruna labrador Frode. Han är jättesnäll och gó. Hon skulle komma o lämna nyckel imorn eftersom Danne går inte ihop med honom.
Det är ju lite synd. Men dom bor inte så jättelångt från oss. kanske en kilometer. Men man måste ju ändå ta bilen dit ju...
Nu ska jag se Girls of the playboy mansion:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0