8 februari 2009

SNÖKAOS!!!!!!!!! Idag var det så himla mycket snö ute och det bara snöar och snöar och snöar. Kan knäppa lite bilder imorn så får ni se vad mycket snö vi har:) Idag har jag varit såå lat av mig. Har bara städat åt marsvinen idag typ. Vet inte vad det var med Dessi idag men varje gång jag ska ta ut hundarna så vägrar hon gå ut. Får dra ut henne...hon tycker kanske det är kallt med så mycket snö eller inte vet jag:)
Ja nu är den här veckan slut...suck orkar inte med nästa vecka!!!Imorgon får jag väl tillbringa dagen med att skotta gården för det är sååå mycket snö här och ändå har dom kört bort snön med traktorn här idag men det kommer ju bara mer och mer snö. Jag ska ju hämta mamma uppe på byn 22.45 så jag måste försöka skotta fram bilen våran:)
Och på tisdag ska vi först på studiebesök 10.30-11.30 på Källbacka och sen klockan 13.00-16.00 ska vi på föreläsning i Ljusdal. Pappa kommer till Ljusdal imorgon.
På onsdag ska jag till Ljusdal och redovisa ett skolarbete och på torsdag ska jag till Hudiksvall och på fredag ska jag redovisa ett till skolarbete och på lördag ska jag på Annas dotters dop och på söndag åker jag hem hit till Järvsö igen så det känns som att veckan kommer bara rusa förbi. Och veckan därpå ska vi gå igenom en ny kurs SJUKVÅRD!
Plus alla tv- program jag måste hinna se...PUH
Gossip Girl hade ju säsongspremiär för säsong 2 idag som jag har längtat efter såå mycket. Men det är fler serier som jag väntar på också:) haha jag vet att jag är en tv- nörd.


Ja men just det måste ju lägga in nya bilder på mig sen i mina nya brillor:) kan fixa det till veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0