7 februari 2009

Igår snöade det hur mycket som helst. När jag vaknade imorse var det jättemycket snö:)
I onsdags och torsdags var jag bara hemma och pluggade. Kollade på Top Model och min favorit Elina åkte ut?!

Det var riktigt tråkigt tyckte jag, hon är ju bättre än Analeigh och Marjorie tycker jag iaf. I onsdags kollade jag också på Made in Sweden och jag bara älskar Janet och hennes röst. Har redan laddat hem låten Let go:)


Igår var det ju Let´s Dance och jag hoppades att George Scott skulle åka ut. Jag röstade på Laila, Morgan och Carl- Jan som är mina tre favoriter:) Ingen av dom hängde löst:) Puh....Dom som det stod mellan var Hasse Aro och Kitty och jag gillar inte nån av dom men det var bra att Hasse fick åka.


Ikväll är det Melodifestivalen deltävling som jag ska se. Börjar om 25 minuter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0