Stockholm och Hundmässan:)

Har gymmat idag och sen gick jag en långprommis med Dessi.
Imorgon ska jag åka till Stockholm för att gå på HUND 2009! Det ska bli superkul! Plus att det är Idolfinalen imorgon kväll:)
Hoppas jag får se den vackra julskyltningen dom brukar ha där:)Jag kommer ihåg förra december när jag och mamma skulle på kryssning och busschauffören åkte genom Stockholm för att vi skulle få se den fina julbelysningen.
Det var så härligt! Då önskar man verkligen att man bodde där.

Min buss går 9.50 imorgon så jag måste nog försöka sova nu. Det tar 5 timmar med bussen ner men då är det ju rast i Tönnebro 45 minuter. Det är såå drygt:(
Men jag har ju ändå inge bråttom ner. Ska möta upp Lotta och hennes mamma sen på stationen. Tror dom kommer ca 15.30 och jag är framme 14.50.

Nu ikväll kollade jag på filmen Pay It Forward och det var så himla bra film men väldigt sorglig. Jag kunde inte hålla tårarna borta. Titta på den själv och försök att inte gråta. Det går inte!


Kommentarer
Postat av: Stina

tack för filmtipset,äntligen en film man ejhar hunnit sett.

Ska se den ikväll tänkte jag=)

2009-12-11 @ 20:18:24
Postat av: Monika

Håller med dig, filmen är riktigt bra :)

2009-12-14 @ 12:40:08
URL: http://typmonikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0