Säsongsfinal Desperate Housewives!

I måndags hade vi tvättid 12-17. Gick elljusspåret med Dessi. Det var varmt ute:) Kollade på Ullared på kvällen:)
Igår var jag på Pace Gym. Kom sen hem och cyklade med Dessi. Kollade på Ugly Betty och Desperate Housewives. Det var sååå spännande säsongsavslutning!!!
Jag bara längtar till vårsäsongen börjar igen. Det var ju julstämning på hemmafruarnas gata och det hände en massa spännande saker.
Jag läste på Kanal 5 hemsidan att serien troligen kommer fortsätta till 2013. Alltså i FYRA år till! Gissa om jag blev lycklig:) Säsongsfinalen slutade ju med att ett flygplan kraschade in i julfirandet och det var många som följde med i kraschen. Hoppas bara inte någon av hemmafruarna dog av kraschen:( Det kan ju inte hända. Dom är ju liksom huvudrollerna. Enligt rykten är det 3 stycken som dött. För det första tror jag att det är Mona och sen en utav Karl eller Orson sen den tredje vet jag inte.

Läste detta i tvserieblogggen på kanal 5:

Framtidschocken på Wisteria Lane:

I vårens första avsnitt får vi följa med när fruarna tänker framåt på hur deras liv kan komma att se ut. Med gråa peruker och vuxna barn får vi se vad några av karaktärerna kan ha för sig om 10, 20 och 40 år. TV Fanatic har hört nya rykten om det också:

- Bree drömmer om ett liv utan Orson.
- Lynette föreställer sig en framtid med sonen Patrick, drabbad av en cp-skada.
- Gabrielles döttrar är i 20-årsåldern. Celia testar skådespelaryrket medan Juanita har blivit lesbisk.
- Angie föreställer sig ett liv i fängelse.
- Susan är fet.

Det utlovas också en resa till Angies förflutna, och vi kan nog räkna med att bråket mellan Lynette och Gaby snart är bortglömt. Desperate Housewives är tillbaka med nya avsnitt till våren, datum oklart.

Det verkar bli en väldigt bra vårsäsong:)
DESPERATE HOUSEWIVES - DESPERATE HOUSEWIVES - "Boom Crunch" - Christmas cheer is curtailed when disaster strikes on ABC's "Desperate Housewives," SUNDAY, DECEMBER 6 (9:00-10:01 p.m., ET). Gaby and Lynette's friendship is on the brink of collapse; Susan hatches a plan to help an irrational Katherine; Bree and Orson come to an agreement over their marriage; Danny's vital mistake may cost Angie her freedom; and a plane crashes down on Wisteria Lane, putting lives in peril. (ABC/RON TOM)MARCIA CROSS, FELICITY HUFFMAN, EVA LONGORIA PARKER, KEVIN RAHMDESPERATE HOUSEWIVES - "Boom Crunch" - Christmas cheer is curtailed when disaster strikes on ABC's "Desperate Housewives," SUNDAY, DECEMBER 6 (9:00-10:01 p.m., ET). Gaby and Lynette's friendship is on the brink of collapse; Susan hatches a plan to help an irrational Katherine; Bree and Orson come to an agreement over their marriage; Danny's vital mistake may cost Angie her freedom; and a plane crashes down on Wisteria Lane, putting lives in peril. (ABC/RON TOM)KATHRYN JOOSTEN, JOSHUA MOORE
Va roligt att bo på en gata där man älskar julen och pyntar så här fint:)

Idag har jag gymmat och cyklat med Dessi. Ikväll ska jag kolla på Halv åtta hos mig, Bonde söker fru och SYTYCD.


Kommentarer
Postat av: Stina

Spännande.

2009-12-09 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0