Härlig vinterdag!

FÖRKYLD! Nu känner man sig riktigt förkyld. Vaknade imorse av att det snöade:) Tog ut Dessi på en två timmars promenad i skogen. Hon hade långlina på sig och hon tyckte det var riktigt kul att slippa gå i kortkoppel. Det var lagom kallt ute ca 8 minus. Här kommer lite bilder från promenaden:


Hon är så fin i den vita snön:)

Idag har jag oxå sökt lite jobb. Dom sökte 2 personliga assistenter i Ljusdal som jag sökte till.
Här är en bild på Dessi från imorse, observera hunden som är ute och Dessi såg den inte ens haha.


Ikväll ska jag kolla på One Tree Hill, Gossip Girl, Playa del sol, Anna Ankas jul och filmen Blood diamond lr Coyte Ugly. Har aldrig sett Blood Diamond så jag ska se om den e nå bra annars slår jag över till Coyte Ugly för den har jag sett flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Stina

Blood diamond e asbra film!

SE DEN!

fina bilder på lilla dessi messi.

2009-12-20 @ 18:05:04
Postat av: Terra

Härligt me snö...kanske det kommer ännu mera???

2009-12-20 @ 20:15:26
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin hund! :)

2009-12-27 @ 18:36:54
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0