Första december och ingen snö:(

Idag är det den 1 december. Bara 23 dagar kvar till julafton. Det är julpyntat och klart i lägenheten och jag var ner på Coop idag och köpte två julskivor så dom skivorna har gått varma idag på datorn:) Jag älskar julmusik:)
Klockan 10 imorse åkte jag ner till gymmet och tränade i ca två timmar. Cyklade till Apoteket sen för att köpa bulkmedel till magen. Det hade kommit in något nytt som hette Sunwic som jag ska prova. Det ska tydligen vara bra för magen och det är pulver som man blandar ut med vatten och dricker ca 2 matskedar per dag. Får se om de funkar då:)
Det har varit riktigt kallt idag. Man är ju inte van vid kylan nu då det varit så varmt ett bra tag.

På fredag fyller Dessi 6 år!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, du får plytta hit upp då, kolla på mina bilder så ser du :)

2009-12-02 @ 10:04:31
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Terra

Hoppas det nya magmedlet funkar...

2009-12-05 @ 01:34:02
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0