REGN!!!

Igår klippte jag mig hos Linnea på Klipphörnan. Klippte topparna bara och tunnade ut håret. Hatar när håret blir för tjockt. Klockan 14 hade jag tid hos Arbetsförmedlingen. Jag fick tips och ideér till mitt CV och vi ska ses om en vecka igen för uppföljning. Det var jättevarmt ute och när jag kom hem tog jag en lång promenad med Dessi. Eftersom pappa nu inte kan vara hundvakt åt Dessi i helgen då jag ska till Stockholm så ringde jag hundpensionatet idag. Dom hade ledig plats så Dessi får bo där fredag-måndag.
Jag ska nämligen gå TJEJMILEN.

Mamma ska oxå gå. Eller hon ska springa runt hela loppet. Så vi kommer ses där:) Det är första gången jag är med så jag får se om jag klarar mig runt:)HAHA
Och jag hoppas att det inte spöregnar! Jag åker till Emelie redan på fredagen och stannar till måndag. Tjejmilen är på söndag.

Idag har det regnat så jag dammsög hela huset. Hann gå en långpromenad med Dessi innan regnet kom men när vi var hemma var vi rätt så blöta ändå. Ikväll ska jag bara mysa med Dessi och titta på ett av mina favoritprogram: So You think you can dance. Jag bara älskar dansarna och dom är så jäkla duktiga. Jag vet ju redan vem som vinner men det är så bra ändå.

Juryn:) Älskar the lovely Mary Murphys scream:)hehe
Nigel är rätt rolig han oxå:)

Kommentarer
Postat av: Terra

Hoppas du vinner hela skiten..go Malin go Malin!!!

2009-08-27 @ 11:04:53
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0