Stockholm i helgen:)

I fredags åkte jag till Stockholm. Jag bor hos Emelie på Kungsholmen. Jag lämnade Dessi på hundpensionatet innan jag tog tåget och det gillade hon inte. Försökte backa ur sig kopplet hela tiden så jag fick dra in henne. Men hon måsta ju gå förbi en rad med hundar innan hon kom till hennes box. Så hon blev ganska osäker då. Hon kommer nog bli överlycklig när jag hämtar henne imorgon. Igår skulle Emelie och hennes kille på födelsedagskalas hos en kompis och dom sov över där oxå. Jag var ensam här så jag åkte för att hämta min nummerlapp till tjejmilen och där fick man en massa provsaker och tidningar att läsa. På kvällen gick jag på bio. Skulle se The proposal men det var så jäkla mycket folk där så dom biljetterna var utsålda rätt fort fast jag kom dit rätt bra tid innan bion började. Men istället gick jag på filmen LA Gigolo:

Den var ganska bra men dåligt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0