A sunny day!

Idag har det varit väldigt varmt ute. Har gått i kjol och linne hela dagen:) Gick en långpromenad med Dessi vid ett tiden. Sen var det bara att sitta ute på bron och käka glass och njuta av sommarvärmen och läsa nya Härliga Hunds tidning som jag fick hem idag:) Mäklaren ringde idag och han ska ha visning på tisdag klockan 14. Jag ska ju till Af då och jag blev lite irriterad att han inte kunde ha visning på onsdagen istället eller nåt. Jag menar om det blir varmt väder och Dessi ska behöva sitta i bilen...men i vilket fall som helst så lämnar jag henne i pappas lägenhet så det går nog bra ändå. Här är bilder på Dessi i den sköna sommarsolen:)

haha hon är så jäkla söt:) Hon hatar ju att kolla in i kameran och ofta får man mest profilbilder på henne men det går bra när jag håller en bit Frolic vid kameran:) Imorgon bär det av till Stockholm:) Dessi skjutsar jag till hundpensionatet och marsvinsungarna passar grannen. Tåget går 10.20 från Järvsö. Det känns skönt o komma härifrån ett tag. Blir så jäkla ensamt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0