Sålt bilen

Igår åkte vi till Friggesund för att lämna våran bil. Jag körde den beige bilen och mamma den blå. Den blå såldes för 1600 kronor. Dagen innan sålde vi 4 sommardäck för samma pris.
 
Men det var ju skönt att bli av med bilen så den inte bara står på gården och inte används.
Igår snöade det på morgonen och vi måsta till Ljusdal för att lämna papper åt min klasskompis. Kändes väldigt onödigt att åka...

Så här såg det ut när man vaknade. Men senare under dagen så var det bortsmält.
Idag är det fredag och jag vaknade 8 imorse och tog en dusch och städade. Ska väl göra klart en uppgift idag i kursen sjukvård. Har två uppgifter som måste vara klara i helgen. Sen ska jag redovisa tre uppgifter i veckan. På måndag och onsdag sen är den kursen klar för jag ska börja en ny kurs Lindrande vård på torsdag och det är den sista kursen!Skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0