REGN!

Hundarna skulle ut sista svängen nu och det REGNAR!
Nun är det har torkat upp så bra så börjar det regna. Så typiskt! Ännu mer sand och blöta tassar i huset. Mamma har dammsugit och det är grus överallt! Man måste typ dammsuga varje dag..jobbigt:(
och när man ska sova är det grus fulla sängen..hrrm
Idag har jag varit på joggingtur med Dessi en timme. Sen har jag städat inför påsken. Syrran kommer imorgon så då ska jag städa åt marsvinen. Jag kommer ha 6 marsvin hemma då:)
Kelly, syrrans svart/vita marsvin som jag har här ska paras oxå så det kommer vara tre kullar på gång:)hehe
Om någon är intresserad av marsvin så gå in på min hemsida www.freewebs.com/dessidalmatiner
Min skendräktiga dalmatiner försöker få plats i min strumplåda i garderoben..hrmm


Kommentarer
Postat av: Nypan

Japp astråkigt att dom snodde mobilen =/ Nja jag har ju bara en kurs, den är klar i juni. Sista ansökningsdagen är den 15 april, snart ju =/ Jag är sugen på ambulanssjukvård, eller barnmorska. Men det visar sig ju längre fram vad som händer och så. Skulle även vilja jobba på akuten eller på operation som narkossköterska. Så jag har många vägar att välja mellan :)

2009-04-09 @ 00:19:53
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Erika Svanholm

Haha, hon är då som hon är lilla Dessi! ;P

2009-04-09 @ 15:58:45
URL: http://rutanshundar.cybersite.se
Postat av: Malin S

jobbig menar du:)haha

2009-04-09 @ 16:25:11
Postat av: Nypan

Jao men ja tycker det verkar kul me dom inriktningarna så =) Japp ja ska söka in nu till hösten, vettefan vart bara. Blir väl antaglingen gävle =/ Jo i sommar blir de väl att ta de lugnt eller nått, har ju inge jobb än så länge så.

2009-04-10 @ 13:15:32
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0