HAR HITTAT MIN MOBIL ÄNTLIGEN!!!!

Min mobil försvann när jag skottade snö från gården i januari. Jag hade haft mobilen bara i några månader och den var helt borta. Men i förrgår hade det tinat upp på gården och vad hittar mamma ute? Jo min mobiltelefon!!!Som jag saknat den..jag blev så himla glad att hon hittat den. Men sen kom jag att tänka på att det nog bara är att slänga den för den har legat utomhus i snö, regn och i många minusgrader ute så den funkar nog inte. Jag behöll alla saker som tillhörde mobilen ifall jag skulle hitta den så jag laddade telefonen och visst funkar den!
Jag tog isär den och torkade inuti där det var blött och mitt gamla SIM kort funkade inte så jag tog in mitt nya och det funkade. Inget var fel på kameran och displayen är som den brukar vara. Det går helt utmärkt att lyssna på mp3n och ljudet är fortfarande lika bra. Så den är som ny och jag använder den nu:)
Jag är superlycklig just nu!


Kommentarer
Postat av: Nypan

Haha va bra att du hittade den och att den fungerar :)

2009-04-18 @ 20:27:38
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0